За попередньою інформацією, Portofino виступить як справжнє купе класу GT. Головними чеснотами цієї моделі стануть потужність, агресивний дизайн екстер’єру та полегшене шасі. Значно більше уваги було приділено аеродинаміці, тому очікується поліпшення динаміки та покращення показників проходження швидкісних поворотів. Зовнішній вигляд Portofino нагадує нам про модель 488 GTB з сучасною світлодіодною оптикою та агресивною радіаторною решіткою.
Під капотом родстера встановлено 8-циліндровий турбодвигун об’ємом 3,9 літри. Завдяки модернізації електронної системи управління засувками та покрашенню програмного забезпечення, італійським інженерам вдалося вижати з мотора 592 к.с., а це на 40 к.с. більше ніж у попередньої версії цього агрегата. Додаткова потужність позитивно відобразилась на часі розгону автомобіля з 0 до 100 км/год. В теорії, Ferrari Portofino зможе подолати відмітку у 100 км/год лише за 3,5 секунди. Максимальна швидкість новинки перевищує 300 км/год. Також слід зауважити, що двигун став більш економічним та екологічним і це ще один плюс до скарбничці Portofino. Серед технічних інновацій відмітимо появу на родстері електронного заднього диференціалу E-Diff3 та системи керування потужністю.
Тим часом, інтер'єр Portofino може похвалитися новими інформаційними технологіями, які доступні у сучасному мультимедійному комплексі. Управління всіма можливими функціями відбувається через 10,2-дюймовий сенсорний екран, розміщений по центру торпедо. В салоні Ferrari Portofino панує розкіш та стиль притаманні всьому модельному ряду марки, але завдяки новим елементам все виглядає більш сучасно. Захоплення викликає не тільки панель приладів, а і нові спортивні сидіння та зручне та якісне рульове колесо.
Новий Ferrari Portofino з’явиться у дилерів не раніше весни 2018 року, а поки треба дочекатися офіційного дебюту новачка в рамках Франкфуртського автосалону, який розпочнеться в середині вересня цього року…